1. Returnerbarhed

For at være berettiget til refusion eller ombytning skal du have købt en vare solgt på diamondpaintingwinkel.com. Ved at købe en vare på diamondpaintingwinkel.com accepterer du vores retur- og refunderingspolitik. Ved frivillig returnering er du ansvarlig for forsendelsesomkostningerne, medmindre varen er beskadiget. I så fald sender vi dig en ny vare eller refunderer pengene.

Vores returpolitik er gyldig i 60 dage efter, at du har modtaget din ordre. Hvis der er gået mere end 60 dage siden leveringen, kan vi ikke tilbyde dig refusion eller ombytning.

Den returnerede vare skal være i samme stand, som da du modtog den. Den skal være ubrugt og i originalemballagen. Ellers gives der ingen eller kun delvis refusion.

Følgende varer kan ikke returneres:

  • Brugerdefinerede sæt
  • Gavekort
  • Udsalgsvarer og præ-strakte/brætsæt

2. Returneringsproces

Afvis ikke pakker fra diamondpaintingwinkel.com, da vi muligvis ikke modtager dem og ikke kan refundere dig. Accepter alle leverancer, og kontakt os direkte, hvis du ønsker at returnere en vare. Vi giver dig besked om, hvordan du skal fortsætte.

3. Udvekslinger

Hvis du ønsker at returnere varen for at få pengene tilbage eller ombytte den, hjælper vi dig gerne. Send os en e-mail på info@diamondpaintingwinkel.com . Bemærk venligst, at frivillig returnering er underlagt et returforsendelsesgebyr, som forklaret i afsnit 4.

4. Returneringsomkostninger

For at returnere et produkt, bedes du sende os en e-mail på info@diamondpaintingwinkel.com , så giver vi dig yderligere instruktioner.

Du kan returnere pakken med den valgte fragtmand. Gem venligst dit sporingsnummer for returforsendelsen, i tilfælde af at vi har brug for at bekræfte modtagelsen. Du er ansvarlig for at betale omkostningerne ved returforsendelse.

Når vi har modtaget din returnering, giver vi dig besked. Vi inspicerer pakken og indholdet, og hvis alt er i orden, refunderer vi dig inden for 5 hverdage.

Hvis du har spørgsmål under returneringsprocessen, bedes du kontakte os på info@diamondpaintingwinkel.com .

5. Annuller ordre

Vi anbefaler altid at dobbelttjekke din leveringsadresse, inden du gennemfører din ordre. Hvis du har brug for at annullere din ordre, bedes du gøre det inden for 24 timer efter betalingen.

Du kan sende os en e-mail på info@diamondpaintingwinkel.com med emnefeltet "ORDREANNULERING" og dit ordrenummer. Hvis ordren allerede er afsendt, kan vi dog ikke foretage ændringer.

Bemærk venligst, at et produkt kan sendes samme dag, hvis det er på lager. Det betyder, at selvom du kontakter os inden for 24 timer for at annullere eller ændre din ordre, kan vi ikke garantere leveringen, da den muligvis allerede er hos transportfirmaet.

Hvis du har bestilt et specialbygget sæt, kan vi ikke annullere det, når produktionen er startet.

Vær opmærksom på, at hver gang en ordre afgives, opkræver den anvendte betalingsgateway en provision for online transaktionstjenesterne. Denne provision varierer typisk fra 2% til 5% plus yderligere 0,30. Dette beløb refunderes ikke ved annullering; det vil derfor blive fratrukket den samlede ordreværdi. Vi sætter pris på din forståelse.

6. Problemer under transport

Nogle gange sker der fejl eller ulykker.

Vi tilbyder pakkebeskyttelse ved kassen for at give vores kunder den bedst mulige leveringsoplevelse. Vi tilbyder overkommelig forsendelsesbeskyttelse for at beskytte din pakke, hvis den mistes, bliver stjålet eller beskadiget under transport.

Hvis du har et problem med din ordre, bedes du kontakte os. Bemærk venligst, at hvis du ikke tilføjer forsendelsesbeskyttelse ved kassen, er diamondpaintingwinkel.com ikke ansvarlig for beskadigede, mistede eller stjålne ordrer.

Hvis en ordre mistes eller beskadiges under transport (ubrugelig), sender vi din ordre igen eller refunderer dig. I tilfælde af tyveri eller tab efter levering sender vi gerne din ordre igen, men vi refunderer ikke i dette specifikke tilfælde.

diamondpaintingwinkel.com tilbyder ikke kompensation for forsendelsesforsinkelser uden for vores kontrol. Vi har ingen kontrol over andre virksomheders logistikaktiviteter, men hvis dette er tilfældet, vil vi gøre vores bedste for at hjælpe.

7. Problemer, der ikke er relateret til transport

Hvis din ordre ikke blev beskadiget under transport, mistet eller stjålet, bedes du kontakte os, hvis:

  • Du har modtaget det forkerte produkt (lagerfejl).
  • Dit produkt har forkerte specifikationer (f.eks. har du købt et indrammet sæt, men modtaget et rullet sæt).
  • Du mangler referencearket eller farvekortet (vi kan sende dig disse via e-mail) eller andre varer, der skulle have været inkluderet i din ordre (vi sender dem til dig igen).

Vigtige overvejelser:

  • Hvis vi mangler en farve eller et tilbehør, sender vi det gerne til dig igen, men vi refunderer ikke på baggrund af dette. For at være berettiget til refusion skal et produkt være ubrugeligt. Det betyder, at skaden vil forhindre dig i at færdiggøre malingen.

  • Hvis dit sæt blev sendt i en kasse og ankommer beskadiget under transporten, er dette ikke grundlag for et krav om kompensation. Kassen tjener en beskyttende funktion og anses ikke for nødvendig for at færdiggøre malingen. Hvis produktet indeni er i perfekt stand, kan vi ikke refundere eller yde kompensation for din ordre.

  • Malingens dækkeevne varierer afhængigt af farven. Nogle farver er mere gennemskinnelige og kræver flere lag for at dække tallene, mens andre er helt dækkende. Send os venligst billeder for at bekræfte dækkeevnen, hvis dette er et problem. Vi leverer gerne yderligere maling inden for garantiperioden. Vi yder ikke refusion baseret på dette, men vi sender gerne yderligere maling.

  • Hvis der mangler numre på dit lærred, kan vi levere en PDF-fil i høj opløsning, så du kan færdiggøre dit maleri.

  • Hvis dit lærred har mindre buler fra forsendelsen, kan disse normalt repareres ved at stryge eller strække det. Du kan sende os billeder via e-mail, og hvis bulerne er for dybe og gør lærredet uegnet, sender vi dig et nyt lærred gratis. Vi tilbyder ikke refusion eller erstatning for mindre mærker, der ikke påvirker lærredets funktionalitet.

Om specialbestillinger:

Som nævnt refunderes specialbyggede sæt kun, hvis der er åbenlyse skader eller fabrikationsfejl (forkerte farver, forkert billede eller størrelse modtaget osv.).

Vi tilbyder ikke refusion baseret på din præference for, hvordan dit brugerdefinerede maleri skal se ud. Software behandler alle billeder for at skabe en matchende farvepalet til et givet billede. Hvis det leverede billede ikke opfylder vores obligatoriske anbefalinger, vil resultatet ikke være optimalt (se fanen "Sådan vælger du et godt billede"). For eksempel:

  • Hvis dit billede har dårlig belysning eller skygger på huden, vil det blive mørkere end du forventer.
  • Hvis dit billede er af lav kvalitet (du bør altid indsende HD-billeder, når det er muligt).
  • Når ansigter er langt fra kameraet, reduceres det detaljeniveau, vi kan opfange, betydeligt.
  • Hvis du vælger den mindste lærredsstørrelse og det mindste antal farver, reduceres detaljerne tilsvarende.
  • Hvis du vælger det forkerte billedformat på lærredet, vil det resultere i uønsket beskæring.

Der gives ingen refusion, hvis du ikke følger vores instruktioner om at indsende et godt billede.

8. Kundeservice

Ved spørgsmål, support, problemer eller garantikrav, bedes du kontakte os via e-mail på info@diamondpaintingwinkel.com .

Gratis fragt

Kort indhold om din butik